Ključne odgovornosti:
- Pružanje administrativne podrške u prodaji – priprema prodajne dokumentacije, trebovanja, prikupljanje i prosleđivanje tehničke dokumentacije, arhiviranje ponuda, ažuriranje baze kupaca, vođenje statistike prodaje itd;
- Prijem i obrada porudžbina;
- Korespondencija sa klijentima i korisnička podrška;
- Učešće u kreiranju ponuda za profesionalne kupce, učešće u izradi kalkulacija;
- Praćenje rokova isporuke, praćenje statusa porudžbina;
- Praćenje statusa naplate za ugovorenu prodaju;
- Istraživanje i analiza tržišta;
- Učešće u kreiranju plana prodaje
Zahtevane kvalifikacije:
- Srednja stručna sprema (IV stepen) ili visoko obrazovanje tehničkog, IT usmerenja ili ekonomije;
- Napredno korišćenje MS Office paketa;
- Napredno poznavanje engleskog jezika;
- Vozačka dozvola B kategorije.
Profil kandidata:
- Razvijene organizacione sposobnosti;
- Preciznost u administrativnim poslovima;
- Razvijene veštine pisane i govorne poslovne komunikacije;
- Usmerenost na rezultate i ostvarivanje profesionalnih ciljeva;
- Spremnost da preuzme ovlašćenja i odgovornost za svoju poziciju.
Uslovi rada
Rad u savremenom tehničko – tehnološkom okruženju.
Profesionalna organizacija koja Vam omogućava lični i profesionalni razvoj;
Rad u kreativnom i dinamičnom okruženju;
Podrška za napredovanje u karijeri;
Kategorija: Prodaja
Tip: Puno radno vreme
Lokacija: Kraljevo